Brak maila z danymi do tradycyjnego przelewu

Wpierw prosimy o zalogowanie się i przejście na podstronę: http://www.goodies.pl/historia-zamowien

W historii zamówień znajdziemy: NUMER ZAMÓWIENIA oraz ŁĄCZNA CENA, które będą nam potrzebne do wykonania przelewu na poniższe dane:

Numer konta: 43 1940 1076 3172 6087 0000 0000

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Właściciel konta:

DOT Anna Ellert, Tomasz Plichta S.C.

ul. Żołny 43A

02-815 Warszawa

Tytuł przelewu: NUMER ZAMÓWIENIA (z historii zamówień)

Całkowita kwota do zapłaty: ŁĄCZNA CENA (z historii zamówień)

Problem podczas płatności Przelewy24.pl

Czasami zdarza się, że podczas opłacania zamówienia przez szybkie płatności elektriczne Przelewy24.pl wystąpi problem z komputerem lub Internetem, czy też inny przypadek przez który nie możemy wrócić do płatności. Wtedy należy zgłosić problem na hello@goodies.pl. Zmienimy wówczas sposób płatności na tradycyjny przelew bankowy, a dane do przelewu automatycznie zostaną wysłane na Państwa email.

Zamówienie zostało wysłane kilka dni temu, a nadal go nie ma!?

Średni czas dostarczenia zamówienia od momentu otrzymania od nas maila o wysyłce wynosi 1-2 dni w przypadku wybrania kuriera DPD jako sposobu wysyłki lub 2-6 dni gdy zamówienie jest realizowane przez Pocztę Polską. Po tym czasie prosimy o kontakt na hello@goodies.pl w celu ustalenia statusu zamówienia. Pełna tabela czasu dostawy dla poszczególnych form wysyłek znajduje się pod tym linkiem.

Jakie formy dostawy występują w sklepie i ile kosztują?

Obecnie współpracujemy z trzema przewoźnikami: Poczta Polska, Paczkomaty InPost oraz kurier DPD. Aktualny cennik jest zawsze dostępny pod tym linkiem.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W sklepie przyjmujemy płatności tradycyjnym przelewem bankowym, poprzez szybkie elektroniczne płatności Przelewy24.pl oraz za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze paczki - dotyczy Poczty Polskiej i Paczkomatów InPost.

Czy i gdzie mogę odebrać osobiście zamówienie?

Zamówienie można odebrać osobiście w naszym biurze w Warszawie przy ul. Żołny 43A po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.

W koszyku jest miejsce na wpisanie kodu rabatowego, jak go zdobyć?

Kody rabatowe rozdajemy podczas akcji promocyjnych naszym fanom na Facebooku, Instagramie oraz osobom zapisaną na nasz newsletter.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT zamiast paragonu?

Tak. Aby ją otrzymać podczas składania zamówienia należy podać dane do faktury w swoim koszyku.

Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie po jego złożeniu?

Istnieje taka możliwość w momencie gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Informację o modyfikacji należy przesłać jak najszybciej drogą mailową (hello@goodies.pl) lub telefonicznie (+48 572 673 969).

Jak anulować błędnie złożone zamówienie?

Należy poinformować nas jak najszybciej drogą mailową (hello@goodies.pl) lub telefonicznie (+48 572 673 969). Zamówienie, które zostało już wysłane nie da się anulować.